Klart!

Vilken dag, är helt slut! Bidde ingen ÖF för oss. utan var hemma och körde på med Alicens "rum" ist som nu äntligen är färdigt! Nöjd är jag och såhär i efterhand känns det bra att vi inte satte upp väggen nu. Jag är nog inte redo att ge min lilla skrutt ett eget sovrum än ;) Nåja nu har hon en egen plats iaf där hon kan ha sina saker samlade. Ska upp en lampa, nya krukor/växter och lite så med men det är i stort sett klart iaf. Vilken tid det tagit! Är ju så när det ena drar med sig det andra och man får fixa på olika håll. Så nu sitter jag då i klädkammaren och bloggar :)

Lucas har varit sur på mig idag :S Jag trodde faktiskt han skulle stanna hemma från skolan, han har världens hosta och jag tyckte gott han kunde hålla sig hemma. Men inte då. Efter skolan följde han med en kompis hem och ringde då mig och tjatade om träningen ikväll. Han vägrar inse att man inte får träna när man inte är helt ok. Envisa unge. Det går inte att hålla honom stilla. Han avskyr när han inte får röra på sig.

Idag har vi fått äran att träffa Leon igen (ja hans föräldrar ocks såklart) De körde inom på väg hem från BB och jag fick gosa bebis  :) Alice tyckte det var ganska intressant med den lille sötingen, men hon kallade honom för "kocka" (docka!!) :) Snäll var hon iaf och hon ville låna ut både nappen och Bovvej till honom. Det är minsann inte många som får titta närmare på Bovvej så jag antar att Leon fick högsta betyg. Alicen lämnade själv ifrån sig Bovvej frivilligt och hon visade Ka (Carro) att det var Leon som skulle kela med honom :)

Och nu skulle jag då visat en fin bild på Leon och Alice tillsammans, men det vill sig inte riktigt med dator, sladdar, skit och mög :( Jag avskyr när sånt inte bara funkar.  

Nattinatti


  

(Fåtölj och ljussnurran vill jag egentligen ta bort, men Alice ska alltid sitta i just i den fåtöljen när vi läser saga och ljusen älskar hon när vi tänder! Jag har inte hjärta att ta bort hennes yss :)

Kommentarer
Så här sa: Marie

Vad fint det blev kul när man är klar. Kramiz Marie

2009-02-11 @ 07:43:50
Så här sa: Pajzon

WOW!!! Va fint rummet blev till prinsessan. kan tänka mig att Alice tyckte Leon va en docka, han är verkligen vacker. ILY

2009-02-11 @ 11:12:50

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0