Utmaning

Min goa, underbara, fina barndomsvän Sara har en utmaning på sin blogg som jag hänger på :)

Reglerna är följande:
Gå in i mappen mina bilder
* Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
* Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den
* Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att de är utmanade
 


Here we go:




  ♥♥ ♥  Underbara älsklingar♥ ♥ ♥

Min sjätte mapp innehåller bilder tagna med min mobil. Mappen heter "lillasyster" och den sjätte bilden är från den allra första dagen i hennes liv. En stolt storebror är på bb och hälsar på sin lillasyster som på bilden bara är några timmar gammal. Självklart är det en av de vackraste bilderna jag har ♥


Jag utmanar:

Carro

Sandra

Systerstor

Systermellan

Fredde

Nicke

och alla andra som är sugna på att vara med :)

Kommentarer
Så här sa: Carro

Åh vilken fin bild! ♥

2009-02-05 @ 15:29:00
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Marie

Jag har gått in i mappen kolla min blogg ha en trevlig fredag kram Mellizz

2009-02-06 @ 18:45:27
Så här sa: elin♥

Hej!

Hur har din dag varit ? : )

Vad tycker du om låten på min blogg?



Kramar

2009-02-06 @ 18:49:21
URL: http://eliwwn.blogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0