Vår måndag och liten Leon :)

Blev en tur till stan idag. Var inom po.p och köpte jeans till Lilliz. Nästan pinsamt billigt med tanke på att det var 70% rea :) Så det blev två nya par (varför heter det "par" när det bara är ett plagg?! ;)) Sen var det babysångdax och lika trevligt som vanligt. Vi mammor bestämde oss för att det får bli ÖF imorgon. Är så himla glad att vi träffat varandra och att vi funkar så bra tillsammans, det förgyller verkligen min mammaledighet.

Ikväll har farmor varit här. Hon passade Liten när jag var på jympa och M var på utvecklingssamtal. Dessutom fixade hon till Alicens gardiner, så nu hänger de i hennes fönster. Fint blev det! Är så nöjd med tyget. Imorgon hoppas jag på att möblerna kan komma på plats och tja sen är det ju klart :) I sommar eller till hösten får det förmodligen bli en vägg och ett riktigt sovrum. Då ska det tapetseras och målas också, men nu får det duga såhär ett tag. Är säker på att det gör det också. Jag tror inte Alice hade gått in på sitt rum och lekt ändå, hon vill ju vara där vi är :)


Har ni kollat in fodda.nu?! Där (och här) kan man nu se finaste lilla Leon :)


***Älskade söta du***


Och här kan ni även se finaste lilla Alice :)






Kommentarer
Så här sa: Marie

Skönt att det snart är klart Alice rum. O vad söta dom är Leon o Alice. Ha en bra dag kram Marie

2009-02-10 @ 06:18:27

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0