Det står still

Har varit hos pappa och hälsat på idag. Egentligen skulle vi köra till mammi men hon är så förkyld att jag inte ville ta dit Alice. Får vara nog med sjukdomar nu! Så vi hängde med mellansyster till pappa ist. Trevligt :) Alice vattkoppor är helt torkade nu och imorgon hoppas jag på att vi ska kunna ta en tur till stan. Alice ska klippa sig. Måste putsa lite på de där tofsarna hon har vid öronen :)

Nähä om man skulle göra lite nytta :( Har en massa jag skulle behöva fixa men får ingenting gjort - så känns mitt liv just nu. Allt står stilla.  Borde ringa det dagis vi har tänkt till Alice, borde kolla föräldradagar, borde ta hand om tvätten, borde ut och promenera, borde städa toaletten, dammsuga, greja i tvättstugan.... Min to-do-lista är låååång, men jag har ingen lust till nånting!

Trååååkiga mig :/

Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0