Gnäll, gnäll å gnäll

En riktig tråååkdag :( Alice har varit gnällig och mest velat bli buren. Meeer koppor nu och jag antar att de kliar en hel del :/ Stackars stjärna! Mellan gnäll och tårar har vi har läst saga ungefär miljoner gånger, lagat mat till ALLA vi känner på hennes spis, varit på vagnpromenad med dockan och även tagit en dusch tillsammans. Mellan varven har jag också pillat lite på en ny bloggdesign.  Fin va? :) Gillade aldrig den andra, men det tar ju tid att fixa ny. Nu ska jag ta min Liten i vagnen och gå en lång promenad. Det behöver vi båda två.


Kommentarer
Så här sa: Carro

Ah jättefin bloggdesign! Du är duktig!! Ja, jag tycker de flesta dagar är tråkdagar :(



Krya på Alicen! ILY!!

2009-01-15 @ 15:55:33
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Marie

Stackars Alice bloggen blev jätte fin. Kram

2009-01-15 @ 16:36:17
Så här sa: Sandra

Vad fin bloggen blev.

Tack för presenttipsen. Jag har kikat på Mickis docksäng men funderat över om Vera är för liten för att uppskatta en docksäng. Bra att veta att Alice gillar den. Då gillar kanske Vera också den. Det är ju något de kan leka med i fleeera år. Och flickleksaker har vi ju inte så många. Köpte ni den på Ekohallen?? Pris??

Var på 16.30-passet idag men såg inte dig där. Tog du 19.30?

Kram

2009-01-15 @ 21:34:19
URL: http://loppanbus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0