Hej måndag!

Morning måndag! Haft en skön, men något intensiv helg. I fredags var vi på badhuset med barnen och sen blev det Mc´d-middag. Var helt slut efter det och däckade tidigt på soffan :) I lördags gick det i ett hela dagen. Först var det hockey med Linus och sen var jag och han i stan. Nya skor till honom var ett måste. På kvällen kom systerstor och Peter hit. Trevligt sällskap, god mat och lite kortspel - det var najst :) Söndag igår och det blev inte så mycket gjort som jag hoppats på. Skulle ju fixa med klädkammaren och vidare med Alicens rum, men det blev ingenting med det. Visserligen är det inget som springer ifrån oss och särskilt akut är det inte heller, ibland orkar man bara inte. Myste mest hemma med älskling hela dagen igår och det var välbehövligt, inte ofta vi har tid för det numera. Ofta är det ju alltid nåt. Lite synd för dagar att bara vara tillsammans behövs, jag behöver verkligen det för att må bra. Ett jympapass tryckte jag in igårkväll iaf, ett riktigt kanonpass, det får bli mitt söndagsnöje framöver :)  Nu sover min lillskrutta och jag har pysslat lite vid datorn. Systerstor ska ha dest i helgen och ville ha hjälp med ett sånghäfte, så nu är det klart :) I em blir det babysång, får väl se om vi är ensamma där idag då :S Sist vi var där var nämligen för två veckor sedan och det var den dagen då Alice vattkoppor bröt ut på kvällen. Kanske alla kompisar är prickiga nu?!!

Ha en fin måndag!



Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0