Nyårsbilder

Nu har jag julstädat bloggen lite :) Alice har varit kass idag och sovit väldigt mycket och då kan man ju passa på att sitta vid datorn. Kändes lite tråkigt med juldesign här nu så den byttes ut. Här hemma har vi dock jul liiite till :) Får väl se hur länge jag trivs med den här färgglada bloggdesignen, kanske det blir svart eller vitt här ganska snart igen :)

Nu hoppas jag innerligt att min lilltös mår bra imorgon, vi har ju kalas att förbereda. För inte ska man väl behöva vara sjuk på sin ettårsdag?!

Å så lite nyårbilder :)

   
Nyårsmiddag! Alicen åt bara majs:)


SKÅÅÅÅL!
 
Gillar INTE raketer. INTE INTE!!!          Pyjamasmys med pappa!

   
Linus dokumenterar! Klockan är 00.00...

   
GOTT NYTT ÅR!!


Firar tolvslaget på sitt eget lilla vis :) GOTT NYTT ÅR Stjärna!

Kommentarer
Så här sa: Carro

Så fin bloggen är! Snygga bilder oxå ;) Linus är galen med sin nya kamera! Ses imorron! O krya på Alicen nu då! ILY!

2009-01-02 @ 10:59:31
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Marie

Jätte fin blev din blogg lite vår över den! Ses imorgon kram Marie

2009-01-02 @ 22:11:13
Så här sa: Miian

Grattis i förskott till sötnosen!

Hon är verkligen ett vackert barn att titta på,har ni gjort bra!!!

Vilka fina foton,Carros Linus verkar gaaaanska inne i sin nya kamera =)

2009-01-02 @ 23:11:26
URL: http://miian.blogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0