Mammafikat

Underbar dag! Det blev en mysig mamma-bebisfika på Barbacka. Känns som om det var evigheter sedan vi sågs. Jisses hur ska det bli när man börjar jobba igen :S Men inte tänka på det nu, massor av mammaledighet kvar ju :) Alicen gick ganska mycket på Barbacka. Hon var så ivrig att ta sig fram mellan sakerna så hon tänkte väl inte sig för helt enkelt. Hon KAN ju gå, grejen är bara den att hon är lite feg :)

Nu sover stjärna och jag har sökt jobb!! Jupp, nu minsann ska jag ta tag i det här :) Visserligen bara ett sommajobb, men vadå - nånstans måste man ju börja. Så håll tummarna! Ska erkännas att det suger ganska mycket när man inser att man valt FEL högskoleutbildning.

Fredag em och jag vill faktiskt inte alls ha helg. Fel på mig eller vad?!



 


Kommentarer
Så här sa: Carro

Amen nu blev jag ju nyfiken på vad det är för jobb du sökt! När ska vi ses då?! ILY!!!

2009-01-09 @ 17:42:15
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Marie

Helg vill inte jag heller ha inget fel på dig! Vad för jobb har du sökt? Ha det gött så hörs vi säkert under helgen kram Mellizz

2009-01-09 @ 21:05:55
Så här sa: Therese o Nellie

Skönt att du fick sova...Ja det är Per som jag blivit tipsad om och jag kommer absolut kontakta dem, perfekt med tidsbokning på nätet :]



Hoppas ni har det bra, trots att det är helg :] Kram

2009-01-10 @ 09:23:51
URL: http://fesan.webblogg.se/
Så här sa: Björn

hahahahahahaha och TACK.....

mackan var riktigt jä... god....

Tack för att du läser....

Kram/B

2009-01-12 @ 09:16:06
URL: http://singelpappa.blogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0