Mysfredag

Alice är tillbaks, frisk och kry och hon har dessutom soooovit inatt. Känner mig som en ny människa. Underbara unge I love you!!! :) Och vilken härlig morgon vi har haft då. När pojkarna ätit frukost, fått ner gympakläder, borstat tänderna.... och gått till bussen var det bara jag och Alicen hemma. Mysig frukost (jo hon åt faktiskt!), sagoläsning (Alice älskar boken: "Knacka på" av Anna-Clara Tidholm, ett hett tips om du har barn i ettårsåldern), lek, bus och mys tillsammans. Just idag äääälskar jag vardagar och för första gången någonsin hade jag hellre föredragit att det var måndag idag och inte fredag :)

Just nu sover min stjärna och jag ska fixa klart här. Sen blir det en tur till Barbacka och äntligen mamma-bebisfika :)

Trevlig helg




Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0