Koppor och innebandy

Jodå visst är det vattkoppor lillskruttan har drabbats av. Jag hade verkligen önskat det väntat ett tag med tanke på att hon varit mycket sjuk på sistone, men nu är det som det är och när det är över tja då har vi ju det avklarat. Ännu sålänge verkar hon inte lida av det nämnvärt, inte så många utslag och inget kliande som verkar besvära. Får verkligen hoppas det blir så här lindrigt nu då.

Igårkväll var jag och spelade innebandy! Galet men såååå kul :) Det är willands som anordnar mammabandy och de har frågat flera gånger om jag inte ska hänga på, så igår gjorde jag då det. Trodde aldrig jag skulle orka men när man väl är igång är det bara att köra. Efteråt var jag självklart helt slut :) Lucas hängde med och tyckte det var toppen! Vi var nämligen inte så många spelare utan han fick hoppa in och vara med :) Vi var inte i samma lag utan det blev såklart lite fight mellan mig och honom :) Han hade  verkligen jätteroligt och det hade jag också. Redan innan träningen var slut så tjatade han om ifall vi kunde dit nästa vecka också. Sen skrattade han och sa att det är nog inte många av hans kompisar som mött sin mamma i innebandy :) Antar att det får bli en ny match nästa vecka :) Dels är innebandy något av det roligaste jag vet, dels är det riktigt skönt att få röra på sig och även om jag är en hel del på frisks så får man ju mer av det sociala när man kör en lagsport. Dessutom var det riktigt skönt attf å tid tillsammans med  bara Lucas. Det är hur mysigt som helst när man har möjlighet att umgås med  bara ett av sina barn.

Idag ska vi köra till min pappa på besök. Han har det ganska jobbigt just nu.





***SÖTMAJA***



***Vattkoppor***


***Älskar dig finaste***



Kommentarer
Så här sa: Carro

Lucas måste varit superglad som fick lira innebandy med sin mamma :)



Åh så Alicen då, skönt så länge hon inte mår dåligt av det, men det är ju inte kul o va sjuk! Men som du skrev så är det ju snart överstökat! ILY!!!!

2009-01-14 @ 14:15:26
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0