Eftermiddag/kväll

Det blev till sist en mysig em och kväll :) Var ute och gick en lång runda med Alice i vagnen. Vi gick bl.a till Hammar för att gunga. Alicen som tidigare älskat att gunga tyckte nu det var jättekul i ca 30 sekunder, sen ville hon av! Vrålilsk blev hon när jag inte tog ner henne från gungan direkt då hon pep. Å då fattade jag ju vinken: INTE KUL det här mamma! Ner i vagnen och ännu mera promenad istället. Bovvej åker med på varenda vagntur nuförtiden, Alice påminner oss :) Så fort vi sätter henne i vagnen säger hon BOVVEJ, sötmaja!

Efter promenaden blev det hem och laga tacopaj. När vi ätit middag fixade vi lite till i klädkammaren och senare ikväll var jag och Lucas på innebandy :) Mammabandyn är en verklig höjdpunkt. Lucas fick vara med och spela idag också och vi var i samma lag :) Underbart att få mysa egentid med honom. Min älskde storkille. Han gjorde definitivt min kväll ikväll ♥









***ALDRIG utan min Bovvej***

Kommentarer
Så här sa: Carro

Sov gott så ses vi snart! ILY!

2009-01-21 @ 00:08:09
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Marie

Kul o få lite tid tillsammans kram

2009-01-21 @ 13:34:24

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0