Ingen rubrik

Söndagkväll och helgen gick som vanligt alldeles för fort. Idag har vi bara varit hemma och fixat lite. Jag var förvisso på friskis en stund, men sur blev jag när passet var fullt och jag inte kom in :( Trots att jag var där i god tid (tjugo minuter innan), sånt suger!! Allra helst idag när jag verkligen hade behövt jympa :/ Ikväll var vi och storhandlade, ett nödvändigt ont - sånt måste verkligen göras och kan sällan skjutas upp när man har en stor familj. Ja öht krävs en hel del planering.

Förtillfället är jag inte på topphumör. Känns som om allt står still och det inte händer nåt... Jag har svårt för det. Jag har väldigt svårt för det.

Mycket tankar som snurrar. Nu dax att pyjamasmya en stund innan sängen hojtar.

Bjuder först på ett par bilder från gårdagen. Alice fick gummistövlar i present av J o C. Titta söta stjärna som kämpar galet med att få på dem själv :)









Kommentarer
Så här sa: Carro

Nej det händer ingenting nuförtiden. Så tråk!!



Så fina gummistövlarna var då o sötaste kämpar ju så. Ser att det gäller att ha tungan rätt i mun!



ILY!!!!!!

2009-01-18 @ 23:24:58
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0