Bröllpsmenyn bokad :)

Supernajs dag idag (förutom att Alice har fått feber igen!) Sista av introduktionsdagarna och nu ser jag fram emot att få börja jobba på riktigt. Imorgon är det nattpass som gäller :) Fast helt ärligt, det var ohyggligt jobbigt att lämna Alice imorse. Farmor var här och passade henne och även om Alicen glatt vinkade hejdå åt mig så kändes det hårt. Jag är definitivt inte mogen för att lämna henne på dagis flera timmar varje dag. Never! Idag slutade vi dock lite tidigare från intron och det var hur skönt som helst. Känns kanon att jag ska jobba natt, inga hejdå på morgonen och närvarande vid samtliga nattningar :) Kan inte bli bättre! I eftermiddags var jag, älsklingen och mina föräldrar på Kippers. Vi pratade oss samman med Per där angående menyn till bröllopet. Känns verkligen perfekt nu i efterhand. Jag är helt övertygad om att det kommer bli hur bra som helst med maten och jag litar på P och Kippers till 100%. Lääängtar!!

Kommentarer
Så här sa: Carro

Åh spännande :) Hoppas det blir god mat, men det tror jag säkert :-D ILY!

2009-06-09 @ 22:19:34
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0