Freeeeda´

Fredag och min sista lediga helg nu då. På måndag börjar jag jobba och det ska faktiskt bli riktigt roligt. Jag vet ju dessutom att det bara är för några veckor, att jag har många lediga dagar i sommar och att jag till hösten ska vara ledig mycket igen tillsammans med min Stjärna, men ändå :) Det ska bli kul!

Alicen sov till 10.30 (!!) idag och då var det minsann jag som gick in och väckte henne. Lilla envisa ungen vägrar i stort sett att sova midag så det var klart att hon var helt utmattad idag. Igårkväll somnade hon visserligen inte förrän  vid 21-tiden, det blev ju lite senare än vanligt eftersom vi var med Lilliz på konsert på skolan, men ändå.. 10.30 hallå!!  När jag väckt Alice så åkte vi hem till A och M för fika :) U och A var också där och som vanligt hade vi jättetrevligt. Alice gillar att träffa sina kompisar :) Hon är faktiskt väldigt snäll mot dem också (utom om någon råkar röra vid hennes Bovve!) och ger gärna leksaker till dem o.s.v. Ikväll ska vi ses igen, dock utan barnen. Vi ska ut och äta med hela babysångsgänget och det ska bli riktigt roligt. Vädret verkar tyvärr inte vara med oss, vi hade planerat för lite vin med tilltugg i tivoliparken men som det ser ut nu så lutar det åt att vi går hem till U istället. Ser verkligen fram emot kvällen :)




Kommentarer
Så här sa: Marie

Hon är en liten sömntuta! Lycka till på jobbet! Ha en trevlig lördag! Kram Marie

2009-06-06 @ 13:09:06

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0