Halva juni..

..har redan passerat. Jäklar vad fort det går! Så var det tisdag och idag står det återigen jobb på schemat. Jobbar i eftermiddag och sen är det nätter som gäller kommande veckor framöver. Älskling sover, han har jobbat inatt. Själv har jag precis ätit tråkfrulle med barnen. Inget gott alls hemma idag, avskyr torftiga frukostar när kylen liksom vrååålar "dax att handla!!" :(

Tycker faktiskt det ska bli riktigt skönt att gå på mitt nattschema nu och att jobba i sommar. Säga vad man vill om sommarlovet men det är många veckor med lediga barn. Jag vet inte riktigt vad som händer med kidsen heller men plötsligt verkar det vara MIN uppgift att underhålla dem HELA tiden. Vad ska vi göra idag? Kan vi göra det? Eller det? Kan vi åka dit? Vad ska vi göra imorgon? Ge mig lite andhämtning TACK. Känner mig aningen stressad och jagad...

Nä nu dax för en dusch så man hinner vara ute en stund innan det är dax att tillbringa eftermiddagen och kvällen på sjukan :)




Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0