Lördag...

...men det känns som vilken dag som helst. Har jobbat inatt och därmed sovit halva dagen, Barnen har haft en toppendag tillsammans med mormor och "morfar" :) de har varit och badat och fått njuta av det fina vädret. Älskling jobbar men är alldeles strax på väg hem. Får ett par timmar tillsammans innan det är dax för mig att bege mig till jobb igen. Hoppas natten som kommer går lika fort som den förra. Hann knappt blinka innan klockan var fem imorse :) Kul när det är lite att göra, tiden går fortare då. I em har jag varit duktig och skurat altanen. Alice har en egen liten spann och svabb och hon hjälpte till på sitt eget lilla vis.

Ha en fin lördagkväll!



***Älskar att hjälpa till***

Kommentarer
Så här sa: Carro

Ja vi håller oxå tummarna för Linus jobb. Hoppas det går bra för dig i natt oxå :) ILY!

2009-06-27 @ 20:20:17
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Mämme

Hej på er!

Sänder er varma hälsningar från ett underbart Spanien! Hoppas det fina vädret håller i sig i Sverige så ni kan njuta av sol o bad! Var rädda om er!

Kramar från Mämme, Lars o familjen Thörnqvist!

2009-06-28 @ 13:32:31
Så här sa: Mämme

Vill bara tillägga - "Era barn är jättefina" Härliga bilder! Klara o Moa är också duktiga på att hjälpa till. Kivas om vem som ska diska. De är såå noga med att torka vask o golv efter sig! Morfar har lärt dem hur man lämnar det efter sig!

Kram igen!

2009-06-28 @ 13:45:44

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0