Morning lördag!

Idag hoppas jag på en fin dag. Nä inte vädermässigt, det har jag gett upp och önskar endast en härlig dag med familjen. Älskling sover, han har ju jobbat inatt. Barnen och jag har ätit frulle och nu ska vi snart bege oss in till stan. Alice måste ha nya skor. De hon har är för små och att gå runt i sandaler verkar ju inte vara att tänka på. Gummistövlarna sitter iofs perfekt :)  Får åka in till C på Vincent och se om vi kan hitta något fint som även är smidigt att gå i.  Ikväll ska vi defnitivt hålla oss hemma och bara vara tillsammans. Nu väntar ett par intensiva veckor då vi mest går omlott här hemma och inte kommer ses så mycket. Men efter de veckorna blir det lite lättare. Det ser vi fram emot :) Då väntar ju bl.a. en tur till Lalandia.  



Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0