Några timmar vid sjön

Idag blev det inget strandbesök trots att tanken var sådan från början. Systerstor med familj hade varit där nere och vänt, men vädret tilltalade inte så jag hoppade det helt. Mina goa mamma-vänner hade tagit sig till Balsby och trots att jag aldrig skulle få för mig att bada i sjön (vet inte varför - får äckelkänslor av det!)  så körde jag Alicen och Lilliz dit. Linus badade så det stod härliga till och Alicen doppade sig minsann hon också (jo då var jag i vattnet). Vädret där var alldeles perfekt och det var sällskapet också :)

Ikväll är det bara hemmagos som gäller. Min och älsklings enda kväll tillsammans denna veckan. Känns fantastiskt att jag ska få sooova bredvid honom!! Sen väntar tre nätter på jobb.


Älskar sommarbilder så här kommer ett par till:



***Hälla hälla hälla och det tar ändå aldrig slut***


***Förbereder kvällsmaten, jordgubbar med mjölk, MUMS!***


Kommentarer
Så här sa: Marie

Sjöar har jag med fobi för. Känns bättre vid havet! Mm gott med gubbar! Kram Mellizz

2009-06-25 @ 21:43:37
Så här sa: Sandra

Hej! Allt är bara bra med oss. Ni också verkar det som. Hur är det att jobba?

Jag tycker det är ett evigt pusslande med scheman men det går bra ändå.

Härliga sommarbilder på barnen. Vi var på stranden häromdagen och Vera älskade det. Arvid också men jag kommer ihåg hans första år på stranden. Han vägrade sätta fötterna i sanden :-)

Ha en skön helg!

Kram

2009-06-26 @ 11:40:17
URL: http://loppanbus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0