Två nätter på jobb...

...och det har varit riktigt kul. Åtminstone har det funkat bra att jobba. Här hemma vet i fan hur vi ska få ihop det. Alice gillar inte att jag är borta, hon är fruktansvärt mammig just nu. Själv är jag besviken för att jag missade skolavslutningen idag. Sov knappast någonting igår för Alice var fortsatt sjuk och när jag kom hem imorse hade jag ingen ork kvar, jag var bara tvungen att sova. Sen blev jag både rädd och ledsen när Linus tagit mig på orden imorse då jag sa att han skulle "skynda sig till skolbussen om han inte ville cykla hela vägen till skolan.." Ungen missade bussen och cyklade!! Jag fick inget veta förrän han själv berättade ikväll när vi körde till Maxi. Han visade vart han cyklat. "Vadå cyklat", undrade jag. "Ja imorse till skolan".  Jodå och det stämde fick jag bekräftat senare. Helvete!

Jo som sagt jobbet är roligt, jag tycker verkligen det. Timmarna går fort på natten och jag har fått göra en hel massa roliga saker :) Antar att det tar lite tid bara innan vi alla kommit in i det här och just nu funderar jag mycket över hur den här sommaren ska sluta.

Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0