Skolavslutning

Det har faktiskt varit en ganska usel skolavslutningsdag.

På skolavslutningar ska det inte regna, man ska inte sova hela dagen utan man ska vara med barnen i skolan, man ska ha sommarklänning eller korta brallor, titta på uppträde och lyssna på Idas sommarvisa, önska varandra skön sommar,  komma hem glad och uppspelt och äta jordgubbar med glass och då ska man definitivt sitta ute.

Så har det inte varit i år.

Önskar av hela mitt hjärta att barnen får ett underbart sommarlov.

Älskling jobbar inatt - BLÄ! Inte många nätter vi sover tillsammans förtillfället. Men ska inte klaga, vi får mycket tid tillsammans i höst. Blev en riktig mysekväll med kidsen. Vi har vräkt godis och kollat på finalen av Talang. Nja, jag jagade mest Alice som verkligen hade gott om energi :) Det brukar vara så att när vi samlas runt tv:n så far hon funt som en toka och är på precis ALLT. Trött som tusan var hon men vägrade sova i sängen. Jag fick somna henne i famnen, ja jäklar vad mammig hon är. Sen blev det riktigt mys med grabbsen. Lite kvällsmat och så spelade vi spel. Lillebror vann till storebrors förtret :)

Lucas har lagt sig och Lilliz är på väg i säng. Ska krypa ner och gosa med honom en stund, innan jag lägger mig i min säng där jag sällskapas av Alicen.

Natti


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0