Leeedig!

Så där jag! Nu har man då klarat av att avverka hela helgen,  tre nätter, på jobb och belöningen är en hel veckas ledighet :) Underbart! Det sägs ju att sol och värme ska hålla i sig och det gillar vi :) Veckan som gått har inneburit mycket jobb och jag har knappt hunnit med någonting. Var visserligen  inne i stan en dag med Linus och hittade kläder till bröllopet, känns bra! Hittade en supersnygg skjorta (på po.p), mörka jeans (på J-store) och najsa skor till honom på Vincent :) (Ja för ingen (som känner min Lilliz) trodde väl någonsin att han skulle vara  klädd i kostym, haha hade han fått välja helt fritt hade det förmodligen slutat med en döskalletröja och flipflop) :) Klädsel: valfri står det på inbjudan och det viktiga är ju att man trivs! Lucas får jag nog ändå ta och styra upp lite, hans eget förslag var att han skulle ha sin adidas vct-jacka och träningsbrallorna från innebandyn :P

Själv letar jag skor febrilt. Har hittills inte lyckats hitta ett enda par som passar i både smak och storlek :( Mina fötter är ju inte särskilt hjälpsamma heller då de typ är lika breda som långa :S

Nä i veckan får vi minsann ta och skärpa till oss lite angående bröllopet. Har inte blivit mycket planerat eller fixat på sistone (som sagt: jobb) men nu ska vi väl få lite tid. Jo förresten, igår fixade jag minsann bartender till festen :) Frågade min f.d kollega pratkvarnen Stina och hon blev jätteglad för förfrågan och tackade ja på studs. Enda kravet är att hon får vara med i kyrkan. Självklart! Det blir perfekt, kan inte tänka att någon skulle kunna sköta baren bättre än henne :)

Denna låten skulle jag förresten vilja ha som en av solosångerna i kyrkan. Vad sägs?

Helt U N D E R B A R tycker jag. 

Den säger allt.



Kommentarer
Så här sa: Carro

Hoppas du hittar skor snart! Jag har inte heller några :S



Va bra att S kunde vara bartender :) Men vem ska sjunga i kyrkan då? ILY!

2009-06-29 @ 16:30:22
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0