090305

Torsdag och jag är aptrött :S Dels är det inte bra att sitta uppe halva natten och dels är det inte bra att laice håller sig vaken den andra halvan. Nåja jag ska väl inte klaga. Alicens sovvanor har förändrats till det positiva på kort tid (bortsett från inatt då). Idag har vi varit och simmat :) Innan dess var jag med Max på vårdcentralen, halsfluss har han stackaren :/ Gör ju så jäkla ont! Nu är det penicillin och förhoppningsvis kryar han på sig fort.

Jag och Alice stack till badet tidigt idag också. Vi plaskade runt i den lilla pölen i knappt en timme innan det var dax för varmvattenbassängen och simmet. Är ett par andra mammor som gör likadant som jag nu och kommer i god tid och badar i lilla bassängen. Kul för då kan våra knattar bada tillsammans :) Efter badet däckade Alice i bilen direkt, hon var helt slut. Jag kunde t.o.m bära in henne i sängen, ge henne en flaska välling (nöden har ingen lag - inte tal om att sätta henne vid bordet och ge lunch) och sen somnade hon om igen. Hon sover fortfarande! Över två tmmar nu. har nog aldrig hänt att hon sovit så länge mitt på dagen. Men som sagt natten och badet har väl bidragit till att hon behöver vila ut ordentligt.


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0