Åksjuk

Haft en härlig fm med mammor och bebbar på ÖF. Jag och Alicen var minsann först på plats av alla idag *skryta* Vi brukar ramla in bland de sista eftersom Alice brukar behöva sova en stund på morgonen, men idag sov hon till 8.10 och det var ju alldeles lagom det :) Efter ÖF kärde vi ner till Åhus, har beställt ett par byxor till Liten för ett tag sedan och nu hade de kommit. En liiiten bit hann vi åka innan Alice började gnälla. Hon avskyr att åka bil och jag förmodar att hon väldigt lätt blir åksjuk. Igår kräkte hon ner hela sig när vi var ute på vift. Magsjuka var det då rakt inte för hon satte i sig hur mycket mat och dryck som helst direkt efteråt och det utan reaktion. Har misstänkt ett tag att Alice blir åksjuk då det gnälls en hel del redan efter korta sträckor. Kanske finns något man kan göra åt saken? Ja förutom att låta bli bilen jämt då, den är ju liksom nödvändig ibland.



Kommentarer
Så här sa: Marie

Jobbigt med åksjuka sån var Fredde med så jag vet hur du har det. Kram

2009-03-17 @ 16:07:46

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0