Det finns hopp

Blev en mysig fm på öppnan. Bebbarna provade på att måla med fingerfärg idag, härligt kladdigt. Efter ÖF åkte jag och Alicen hem för lunch. Sen kom mina föräldrar hit och passade Alice en stund medan jag åkte till Komvux för att prata framtid. Jodå det finns hopp :) Kanske inte ens måste läsa de båda kurserna som jag trodde  då jag har omvårdnadsprogrammet i bagaget. Får se när det blir till att börja nu då. Det positiva var att allt sköts hemifrån via dator och internet, inga träffar alls på skolan och det känns som om det kommer passa mig perfekt. Så glad att jag tog tag i det här! Får väl se vart det leder :)

Nu dax att säga godnatt till storkillen :)





***UNDERBARA MÅLARKLUDD :)***


Kommentarer
Så här sa: Marie

Härligt med kladd o färg! Hoppas det blir bra med komvux! Kramelikram =)

2009-03-10 @ 22:03:21
Så här sa: Carro

Vilken tur att det finns hopp! Finns det för alla tro?! Åh va Alicen ser mysig ut då, härligt med fingerfärg ju :) Godnatt! ILY

2009-03-10 @ 23:04:20
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Sara

Åh vilka mys pysiga bilder! Söta unge!

2009-03-10 @ 23:56:34

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0