Fredag och hemmamysdag

Idag har vi en riktig mysbralledag. Jag och Alicen tar det lugnt och myser hemma. Tog ett bad tillsammans imorse och efter det blev det favvofrulle med ägg :) Sen har vi  lekt, läst miljarder sagor och bara haft det skönt. Vi har hoppat över dammsugning, tvätt och alla andra måsten och bara varit tillsammans. Skönt! Till lunch fixade Alicen pannkaka. Jodå hon vispade och hällde så fint så :) Nu vilar min plutta och jag tror faktiskt att jag ska göra detsamma. Har ont i magen så ska se om en värktablett, sängen och en bra bok kan göra underverk.

Ikväll är det kalasdax hos världens bästa NICKE som fyller 20 år idag!! GRATTIS!!



Två bilder tagna med nya mobilen (som kanske mer är en kamera än en telefon?!) :) Håller på för fullt att lära mig alla finesser :)




***Tokmaja med sitt älskade halsband**'


***Nyklippt Lucas***

Kommentarer
Så här sa: Carro

Hoppas vilan, värktabletten o boken gjorde susen! Fina bilder mobilen tar :) Fast det beror väl delvis på modellerna?! ;) Ses ikväll. ILY

2009-03-27 @ 15:23:24
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0