Hej!

Så var det härlig fredag igen :) Hade bestämt att vi skulle ta en promenad till stan och möta upp U o A på vägen, men vädret lockar inte precis. Får väl se om vi går, tar bilen eller bussen. Sen blir dte en runda på stan och därefter Barbacka-fik med bebbarna. Innan vi alls kommer iväg så måste ju min Liten vakna. Hon sover hur gott som helst och har gjort sedan igårkväll. Visst kan hon sova länge ibland, men det är alltid efter att hon fyllt på med välling tidig morgon. Men det har hon inte idag inte.

Helgen antas bli lugn. Lilliz har hockeymatch imorgon men det är också det enda tid jag vet att vi har och passa. Skönt när det inte hopar sig med en massa.

NU vaknade min Stjärna! dax för vällingmys nu då :)


Kommentarer
Så här sa: Therese o Nellie

Åh tack. Idag mår hon aningen bättre. Hoppas så attd et försvinne ri helgen. Önskar er med en fin helg. Kramar

2009-03-06 @ 11:37:57
URL: http://fesan.webblogg.se/
Så här sa: Marie

Tack för fikan idag! Skönt med lugna helger ibland bara få va! Ha det fint så hörs vi ps lite avis är jag på din fina blogg =) kram Marie

2009-03-06 @ 15:50:59

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0