Imorgon...

...är det fredag och jag längtar faktiskt efter lite helg :)

En underbar promenad till stan idag följdes av en rejäl badstund. Stannade till klockan var en bit efter halv tre, så det fick bli lunch på badhuset minsann. Inte så mycket de har att erbjuda, men Alice fick en burk spaghetti så hon var nöjd :) Nästa vecka är det sista gången på den här kursen, men jag har redan bestämt mig för att fortsätta fram till sommaren. Det är några som ska sluta  i vår gupp, blir ju så nu när barnen börjar bli äldre och fler och fler återgår till arbetslivet, men eftersom det är så så har U å A fått plats och ska simma tillsammans med oss på torsdagar :) Jätteskoj faktiskt, nu kommer vi träffas ännu mer - men vi trivs ju i varandras sällskap :)

Ikväll ska jag på innebandy och kolla in storkillen som spelar match hemma. Visserligen var jag inte gladast på honom imorse, men så är det ju ibland. En ursäkt senare och mamma smälter som smör i solen.. Ja de vet ju hur de ska hantera en - de små gangstrarna :P


Kommentarer
Så här sa: Marie

Ja det var ju trevligt o se på matchen var längesen man var på innebandy =) Helg igen vad veckorna går fort! Ha en trevlig fredag kram Marie

2009-03-12 @ 21:17:21
Så här sa: Carro

Tack för sms:et om babysim o tack för att du frågade Jessica. Jag har mailat o anmält oss nu, hoppas vi får en plats! Leon älskar ju att bada! Ses imorron! ILY

2009-03-13 @ 18:34:44
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0