Ingen feber!

Ingen feber idag! Hoppas det bara var en febertopp då da :) Vaknade imorse av att Alicen gav mig en blöt puss på munnen, så borde minsann alla få vakna någongång :) Underbart mysigt. Nu har vi fixat lite med disk, bäddning, tvätt och läst några sagor, dessutom har Alicen hunnit med att kolla in Markoolio ett par gånger på datorn :) Får se om vi tar oss till babysången i em, just nu är iaf liten stjärna hur pigg som helst.

I em ska jag ta en lång vagnpromenad :) Linus börjar, på egen begäran, på fritids idag. Han har verkligen tyckt att det varit urtrist att bara vara är hemma om eftermiddagarna. Förstår det, alla kompisarna är ju kvar på fritids efter skolan och det händer en massa skoj. Idag skulle de visst till ishallen :)

Imorgon ska jag ta mig till Komvux för att kolla mina möjlighter inför framtiden. Just nu känns det absolut som om jag vill läsa till sjuksköterska, men om det blir får jag se efter sommaren när jag jobbat på barnkliniken. Ska känna mig för innan jag tar ett beslut. Men nu ska jag som sagt börja med att kolla mina möjligheter. Jag har ett par ämne som jag måste läsa innan jag kan komma in på ssk-utbildningen på högskolan och ska se om det går att fixa på distans. Spännande!


Känns faktiskt ganska skönt att det är måndag idag.






Kommentarer
Så här sa: Marie

Kul med fritis hoppas det går bra på komvux ha en bra dag kram

2009-03-09 @ 13:34:10
Så här sa: Carro

Va roligt för Lilliz att få va på fritids! Hur gick det på komvux? ILY!!!

2009-03-10 @ 13:04:47
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0