Kortis

En kort blogg om en bra dag. Lugn morgon med min Liten (som har kommit i helt galna rutiner sedan vi ändrade klockan :S) Frukost, mys, lek och massor av sagor ägnade vi förmiddagen åt. Efter Alice lunch tog vi en promenad i det fantastiska vädret. Gick till affären och handlade fika. Väl hemma igen hade vi besök :) Carro, Linus, Nicke och finaste Leon var här. Fikatajm! Fick gosa lite med Leon också, men han sov mest hela tiden :) Alicen  tog också en lååång middagsvila. Kvällen har varit lite sisådär, men snart ska jag sätta mig i soffan och läsa en stund och det ska bli väldans skönt :)

K R A M





Kommentarer
Så här sa: Carro

Tack för idag!! ILY!

2009-03-31 @ 21:41:16
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0