Morning!

Vaknade 7.20 - väcka barn. Sedan dess har jag hunnit med att tömma å fylla diskmaskinen, hängt upp tvätt, lagt i en ny maskin, torkat av på toaletten, duschat och ätit frukost. Ibland önskar jag att jag kunde gå förbi allt som ska göras och åtminstone börjat med frukosten, kanske t.o.m läst tidningen till den?! :S

Väntar just nu på att liten stjärna också ska vakna. När hon har ätit och vi är klara ska vi bege oss till öppnan för att träffa hela babysångsgänget :) Det blir en fin start på dagen.



Kommentarer
Så här sa: Sandra

Oj, tänk om jag orkat vara så effektiv idag. Jag är inte helt frisk men känner mig åtminstone betydligt piggare idag.

Vi träffar gärna er. En fika hade varit mysigt. Vi har sån otur när vi bestämmer nåt. Nån som blir sjuk alltid :-(

Denna veckan kan jag bara fredag. Då har jag Arvid hemma också men Barbacka funkar ju, eller Tivoliparken.

Nästa vecka börjar dagisinskolningen men det är bara nån timme på förmiddagen så det funkar vilken dag som. När kan ni?

Kram

2009-03-10 @ 10:53:46
URL: http://loppanbus.webblogg.se/
Så här sa: Marie

Skönt o få lite gjort på morgonen! Ha en trevlig dag fundera på Norpan jag vill hade varit skoj kram syster mellan =)

2009-03-10 @ 12:48:37
Så här sa: Carro

Va effektiv du är! Ha en bra dag!! Hoppas vi ses snart! ILY!

2009-03-10 @ 13:13:24
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0