Musiktest!

Lyckades faktiskt hålla mig vaken hela filmen igår och jo jag tyckte den var hyfsad faktiskt :)

Fick lite sovmorgon idag då Linus inte skulle till skolan direkt imorse. Han skulle nämligen söka in till musikklass och det har vi varit och gjort nu. Nervöst tyckte Lilliz, dels för att han är full av allergi och genomförkyld och dels för att det är lite pinsamt att stå och sjunga alldeles ensam inför folk man inte känner, självklart känns det spänt! Tre sånger ska man sjunga, varav en är en som man själv valt, förutom det så är det rytmik och gehörtest. Allt gick bra iaf :) Å nu är det då bara att hålla tummarna, vänta och se. Brukar var en massa sökande och jag hoppas inte Lilliz besvikelse blir alltför stor om han nu inte kommer in. Om några veckor vet vi. (Linus är förresten övertygad om att ifall han inte kommer in så beror det på att lärarna känner till att han är Lucas lillebror :P )

Efter musiktestet begav vi oss till Mc´d för frukost. Ja nåt måste man väl få belönas med när man varit så duktig :) Mysigt! (Ända tills Alice hällde ut sin juice och mitt kaffe). Nu har vi lämnat Lilliz i skolan och snar ska min liten sova en stund. Senare ska vi träffa liten Leon med familj :) Der ser vi fram emot!


Ha en fin dag!





***MINA FININGAR***


Kommentarer
Så här sa: Marie

Jag håller tummarna för Linus! Kramiz

2009-03-23 @ 13:49:33
Så här sa: Carro

Tack för idag! O så hoppas vi att Lilliz kommer in i musikklass!! Ses på tors! ILY

2009-03-23 @ 22:34:34
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0