Si eller så eller vadå?!

Vet inte varför jag hamnade här öht. Antar att det är för mycket som snurrar i skallen just nu. När börja plugga, när börja dagis, hur göra med tjänstledigheten.... usch jag ogillar att inte veta. Jag vill kunna planera och det kan jag inte just nu. Det är många om och kanske. För det första vet vi inte om Alice kommer in på det tänkta dagiset. Om hon gör det - vågar vi tacka nej till platsen då? Jag vill ju egentligen inte lämna henne, men om hon inte kommer in - kan vi då lösa ett helt år till hemma? I januari hade det kanske varit läge att skola in henne, men jag vet att det inte går att få plats då. Suck, vet inte varför jag bryr mig om att grubbla så mycket. Innan vi fått något besked från dagis så är det ju liksom inget att fundera över. Hur som helst så vill jag ha min Skörpa Maja Tjofräsa (ett av Alices smeknamn - smidigt va?!) hemma länge till.

TJAT!

Varit på innebandy ikväll. Matchen slutade lika och Lucas var lite sur, han var inte på topp idag och det kan man förstås inte vara jämt. Han är bäst ändå.

Näää ge mig soffa, smoothie och min bok NU!

Nattinatti - imorgon är det fredag och färre gubblerier :)



***Alice å Bovvej sover gott***

Kommentarer
Så här sa: Sandra

Underbar bild! Visst är de helt ljuvligt söta när de sover.

Jag förstår hur du känner med framtiden. Jag vill också planera och veta vad som händer och när.

Jag tror du får ihop det precis så som du vill ha det. Det låter iaf jättespännande med sommarjobb på barnkliniken.

Vi ses nästa vecka!

Kram

2009-03-12 @ 22:27:40
URL: http://loppanbus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0