Sötnos

Helt slut efter friskis. Fattar inte varför, men hade knappt någon ork alls idag :( Imorgon är det då en helt vanlig vardag igen. Längesen vi hade det här tycker jag. Först var det ju sportlov och sen åkte grabbsen till Sälen, men imorgon ska de till skolan som vanligt. Jag och Alicen ska till ÖF på förmiddagen. Har bestämt med mammorna att vi tar frukost där :) Får hoppas att Alice är på bättre humör än hon varit idag, för en riktig lite gnällmaja har hon varit nästan hela dagen. Nu ligger hon i sin säng och tycker lite synd om sig själv :P Nåja det är sovdax för liten stjärna. Själv ska jag hoppa i duschen och senare ska jag kolla in hockeykväll. Späääännande :)

Maaaaaaamma!!!! :) Får nog ta en liten runda inom sovrummet trots allt.






Kommentarer
Så här sa: Carro

Ska bli kul att slå Brynäs :) Hehe.. Söt är Alicen!! Ses kanske imorron, fast först ska vi väga tjockis-Leon! ILY

2009-03-02 @ 23:35:45
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0