Suck!

 Hade verkligen velat ha en bättre start på dagen än det här, men jaja det blir inte alltid somman önskar..  

Linus och Lucas var precis inom och hämtade lite grejer, de är ju hos sin pappa i helgen och det känns sådär just nu. Ego-jag önskar förtillfället att det var min helg.

Nu ska jag ta en dusch, sen ska jag ta Alice i vagnen och promenera till stan. Lite frisk luft och en rask promenad kanske kan få mig att skingra tankarna, eller åtminstone få mig att tänka lite klarare. Eftermiddag och kväll kommer bli bra iaf, vi ska hälsa på hos liten Leon med familj :) Ser verkligen fram emot trevligt sällskap och lite bebisgos idag.

Kommentarer
Så här sa: Carro

Glad att ni kommer! Så kan vi plågas tillsammans av hur urusel melodifestivalen är =S Ses snart! ILY

2009-03-14 @ 16:43:18
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0