Å så...

... känns allt lite lättare och eftermiddagen lyckades t.o.m bli ganska trevlig med badhusbesök och allt. Huset lyckades visst också bli rent mitt i ilskan. Kan dessvärre inte skylla dagens usla humör på en elak omgivning eller att jag blivit orättvist behandlad. Neeej, det var jag som var ilsk, tråkig, sur och vresig. Förkortas kort och gott P M S. *mohahaha*

NU ska jag göra ett tredje försök (på lika många kvällar) med att se Patrik 1.5.  Jag är verkligen världens sämsta på att se film. Jag somnar f-n varje gång. Spelar ingen roll om filmen är bra eller ej, jag somnar oavsett! I fredags lyckades jag nog se 10 minuter och igår kanske 20 till, så har hopp om att komma halvvägs idag då?! Stackars älsklingen min, det är liksom tredje gången han också får se filmen nu :)

Kärlek :)

Kommentarer
Så här sa: Carro

Å vad tyckte du nu om filmen då? Jag har sett den...gillar den inte! Ses imorron :-D ILY

2009-03-23 @ 00:04:18
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Sandra

Visst är det konstigt att man inte har makt att kontrollera sitt kassa humör vid pms trots att man så väl VET om att det är därför man är på ett j---a skithumör. Jag fattar inte det. Och sen så fort det är över så tänker man att jaja, det var ju därför.

Pissigt är vad det är.

Jag blir en riktig häxa vissa månader och stackars Martin är så van nu men ibland är han nog redo att ta in på hotell.

Jag har hört talas om nåt kosttillskott man kan äta för att få ett jämnare humör vid pms. Jag tror det var Anna Skipper som gav det till nån i hennes "Du är vad du äter"-program. Jag borde kolla upp det.



Trevlig måndag!



Kram

2009-03-23 @ 10:09:38
URL: http://loppanbus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0