Fotokaos

Ahhh vad jag trivs med mitt liv som mammaledig :) Varit på ÖF idag och som vanligt var det toppen. Märks så tydligt att Alicen trivs där. Hon rusar in och kastar sig över dockor, vagnar och dockornas köksvrå. Tror hon skulle kunna leka där dagarna igenom :) Kul också att barnen från vårt mammagäng väljer att vara nära varandra även när det är många andra barn omkring dem. Märks att de träffas mycket, ofta blir det flera gånger i veckan ju :) Nu sover liten stjärna och jag skulle egentligen greja med tvätten. Ist satte jag mig här och började sortera bland en massa foto. Nackdelen med digitalkamera är att man tar miljarder bilder och sen ligger de bara på datorn. I den här datorn råder verkligen fotokaos :/ Tråkigt att ta tag i men nu ska jag försöka få tummarna loss och framkalla lite bilder och sen sätta i album, så mycket roligare att titta på foto då ju. 

Så nu ska jag fortsätta med mina bilder, sen får det snart bli lite lunch :)

Ha en fin tisdag!



 
 




Kommentarer
Så här sa: Carro

Ja, fotoalbum är mys!! Mkt roligare att bläddra i ett sånt ist för att glo på datorn! ILY

2009-03-03 @ 23:10:26
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0