Sprungit :)

Bidde ingen jympa idag. Fullt på passet när jag väl kom dit :( Antar att friskis börjat sälja sina kort för halva priset nu då det är en väldans rusch till passen. Eftersom vi hade fixat med barnvakt och eftersom jag verkligen kände för lite motion så fick det bli en joggingrunda nere vid sjön ist. Härligt när våren närmar sig med stormsteg och det är ljusare om kvällarna. Hade precis sprungit hela rundan när Lucas dök upp och ville springa med mig. Kände inte jättemycket för att ta ännu ett varv men vad gör man, man är ju bara mamma :) Efter två rundor känns det nu rejält i benen och man kan ju bara undrar hur det känns imorgon :O Skönt att vara igång iaf!

Nu ska jag fixa till en smoothie, inta soffan och njuta kväll.





Kommentarer
Så här sa: Carro

Va duktig du är som tränar så! Glömde ju fråga om nummret till hon som har babysimmet, har du det? Kan ta det på lördag isf! Ganska gött att vara i semi nu, heja FBK! ILY

2009-03-11 @ 22:03:31
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Miian

oj jisses vad duktig du är!!!!

Hoppas Alicen snart sover bättre.

Ha en mysig baddag!!!!

Kram

2009-03-12 @ 11:50:31
URL: http://miian.blogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0