Mitt i veckan

Redan onsdag, tiden springer! Har varit på ÖF med Alicen idag. Jisses vad hon älskar att vara där. Hon leker ju riktigt med de andra barnen, oftast drar hon sig till dockvrån :) Idag var det indianfest på öppnan och tja det hade nog Alice kunnat vara utan, hon ville inte vara med utan ville bara leka, leka, leka. Hon var så lite indian att jag preciiis hann ta ett foto :) Nu har vi nyss käkat lte lunch och jag har kastat min supertrötta tjej i säng. Hon börjar bli förkyld min lilltös, drygt! Hoppas det "bara" blir förkylning av det hela så hon slipper bli riktigt sjuk. Så fort hon vaknar ska vi ge oss ut på en promenad. Solen är framme och I lööööve it :) Ikväll hoppas jag på ett friskispass men jag har så förbaskat ont i benet, antar at det är benhinnorna som spökar :( Men med lite tigerbalsam och lite vilja så kanske det går ändå  :) Sen är det ju hockey och det kan man inte missa. Kanske kan älskade värgarna ta en finalplats redan ikväll. Det hoppas vi på!

Imorgon är det Me&I party här minsann.Sommarnyheterna anländer imorgon och är det någon mer som är sugen på att komma så hojta till.






Kommentarer
Så här sa: Carro

Hon var ju en söt indian, även om hin inte ville va med så länge :) Imorron ses vi! ILY!

2009-03-25 @ 14:54:00
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: miian

nawwe sån sötnos!

Hoppas din värk försvinner så du kan gympa ikväll.

Läste ni fick bet6ala för Alice på restaurangen,hur kan det va möjligt???

Löjligaste hittills,men då vet man ju var man inte ska gå med en pytteunge som knappt äter nåt.

Kram

2009-03-25 @ 19:37:07
URL: http://miian.blogg.se/
Så här sa: Marie

Så söt hon är! Kommer imorgon kul ska det bli! =) Kram Marie

2009-03-25 @ 22:00:52

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0