Sjuk liten stjärna

Jahapp det var den helgen det. Inte blev de mycket gjort inte. Igår var vi bara hemma och tog det ganska lugnt. Vi kollade på Färjestad-Brynäs och det var ju trevligt :) Iaf för oss som håller på FBK.  Sen blev det melodifestival och ja jag vet inte, inte något man behöver kommentera kanske, men det ju är tidsfördriv iaf :) Imorse vaknade då Alicen med feber igen *sucka högt*. Känns som om hon är sjuk väldigt ofta. Får väl se vad de här veckan har att erbjuda då. Antar att det blir mycket hemmatid och mycket bära Alicen. Hoppas hon kryar på sig fort liten stjärna! Så synd om henne när hon är sjuk och inte har någon ork. Markoolio orkar hon iaf :) Hon går fram till datorn flera gånger varje dag och pekar och säger DÄ DÄ DÄ! Då ska hon kolla in Markoolios bidrag i melodifestivalen :) Toka! 

 Idag blev det ett pass på friskis för min del, kände att jag var tvungen att få komma ut lite och jympa är sååå härligt :)

Förövrigt känner jag mig lite trist och tråkig, ja man kan väl inte vara på topp alltid... finns ju alltid saker att fundera på .





***Kärlekssång från Markoolio***

Kommentarer
Så här sa: Marie

Tråk när hon är sjuk var ju inte alls längesedan hon var det. Om du tycker det är trist o tråkigt kan vi liva upp det vi kan ju hitta på något på fredag om du vill? Fundera så kan vi väl se! Krya på Alicen så hörs vi imorgon tack för all hjälp =) P&K Marie

2009-03-08 @ 22:24:56
Så här sa: Carro

Markoolio är BÄST!!! =)

2009-03-10 @ 13:02:35
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0