Tjolahoppsansa

Torsdag och dax för babysim. Har precis lagt lillskruttan i sängen igen för lite vila innan det bär av mot badet. Att hamna i säng var inte populärt, men hon är verkligen urtrött redan. Populär har däremot Pippi blivit här på förmiddagen. Började vid frukostbordet med att jag, utan att tänka mig för, sjöng lite på Pippi-sången. Alice stannade upp, tittade stort på mig och sa DÄÄÄ DÄÄÄ när jag slutade sjunga. Jag fick sjunga om och om och om igen och så fort sången var slut sa Alicen DÄÄ DÄÄÄ bestämt :) Tog in henne till datorn och visade lite från filmen Pippi på de sju haven. I tjugo minuter satt hon blickstilla i mitt knä och bara tittade. Sen tyckte jag att det räckte, men det gjorde inte Alice. Hon blev jättearg när jag lyfte ner henne, fast här kompromissas minsann inte med filmtittande. Hon är liten och ska bara ha det i väldigt små mängder (om än alls). Jahapp ser i vilket fall ut som om Teletubbies fått en god konkurrent nu då. Inte mig emot, jag är verkligen less på tubbiekjäm, tubbiebjöd och alla de fåniga teletubbisarna.




Kommentarer
Så här sa: Sara

Hahahaha....ja dessa jäkla tubbiesar!

Galen var jag! Emilia älskade dem och La La var ett av de första orden som kom! Jippie!



Kom precis på, att jag ju skulle meddela dig om kvällen idag? Jag kan inte komma! Ska på brandutbildning mellan 13 och 16 och sen hämta Emilia hos en klasskompis kl 17. Därefter middag och kväll! Blir nog inte den bästa kombinationen om jag sen ska flå iväg igen!

En annan gång vännen!



Kram!

2009-03-19 @ 11:35:14
URL: http://sara75.blogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0