Bebisfasoner

Vilken natt :S Alice bjöd inte på århundradets skönaste sömn precis. Ghaaaa, inatt var hon yttepyttebebis igen och ville äta två gånger mitt i natten :S *bebisfasoner* Trött idag, yes. I fm körde jag, Alicen och systerstor och hälsade på liten Leon med familj. Ahhh vad  fin han är, jag är heltokig i den där lilla bebben :) Att åka bil är dock inte Alice favoritsysselsättning, hon har verkligen aldrig gillat det. Mysig fika och bebisgos blev det iaf, sen provade vi även på att spela Wii - KUL tusan :)  

Idag är älskling iväg med jobb och kommer inte hem förrän senare. Så ikväll kommer farmor för att passa Alice en liten stund. Själv ska jag ta mig till friskis och förhoppningsvis kan det pigga upp lite. Jag är verkligen trött just nu. Sen hoppas jag på att Liten sover ikväll och att jag kan få inta soffläge ganska tidigt. Älskling ska iväg och träna, själv tänker jag följa hockeyn och passa på att läsa lite :) Ibland är det skönt att bara få vara.



***Finaste FBK-killen laddar inför kvällens match :)***






Kommentarer
Så här sa: Carro

Tack för idag och HEJA FÄRJESTAD!

2009-03-11 @ 16:44:33
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0