(Liten) Leon på besök och älskade klänningen

Vilket jobb det blev med alla foton :/ Har skickat efter över 200 bilder nu och fortsätter att sortera och ladda upp. Ska bli kul när bilderna kommer men längtar inte tills de ska in i album. Min ambition var att köpa helsvarta album och klistra in varenda bild, men innan jag är klar med det här så antar jag att jag inhandlat album med färdiga fotofickor. Brukar inte
vara särskilt snygga, men ack så smidiga. Nåja jag borde tagit tag i det här för längesen ju.

Idag fick vi mysbesök. Liten Leon med familj kom hit och hälsade på en stund. Nja liten och liten, han växer så det knakar finaste Bus :)  Alice härmar det mesta nuförtiden och om man frågar henne vad Leon säger så svarar hon UÄÄÄÄ :) Knasmaja är hon! Idag var hon helt förtvivlad när jag la in hennes klänning i tvättmaskinen. Hon älskar verkligen den nya regnbågsfärgade klänningen som jag köpte i fredags. Vill ha den heeeela tiden och som sagt idag  när jag stoppat den i  tvättmaskinen stod hon och slet i luckan medan tårarna sprutade! Hon var jätteledsen. Fick locka henne med saga för att få henne glad igen :) Söte! Ikväll när det nästan var dax för pyjamas fick hon syn på klänningen igen. Denna gången hängde den på tork och det var liksom inte läge att byta till den då... Så UÄÄÄÄÄ lät Alicen själv minsann :)







Kommentarer
Så här sa: Carro

Haha så söt är Alicen! Knasmaja ;) Uh nej han är inte så liten längre, buhu :'( Får inte växa så fort ju! ILY

2009-03-03 @ 23:27:11
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0