Vår onsdag

Onsdag och vi har bara tagit det lugnt här hemma. Fixat lite med tvätt och det vanliga. Nu ska vi dock ta oss ut, får bli en runda till tivoliparken och så ska jag upp till torget för att handla frukt o grönt. Senare blir det ett pass på friskis. Så många fler mål för dagen har jag inte. Ikväll vill jag bara slappa soffan med en bok :) fint det.

Lyssnar, lyssnar och lyssnar på årets melodifestivalbidrag. Jisses vad många dåliga låtar det varit i år. Av finalisterna är npg Måns är min favorit nu när jag hört bidragen några gånger. Alice föredrar Markoolio. Hon dansar med händerna ovanför huvudet när den låten spelas :) Stjärna och jag har kollat in bidraget på datorn några gånger och så dansar ju gubben som har skridskor på under uppträdet :)



Kommentarer
Så här sa: Carro

Hahaha, vad Alice är rolig! Sötis! Markoolio är ju bäst, så jag håller med henne ;) Alla andra är lika kassa...som vanligt! ILY

2009-03-04 @ 16:08:10
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0