090519

TACK snälla för era fina kommentarer, ja jag är verkligen jättelycklig.

Mycket i livet handlar om bröllop just nu och en hel del börjar falla på plats. En massa planerande, ringande och tittande är det förtillfället :) Någon undrade om det blir stort galej och ja vi är ju ganska många på både min och M´s sida, någonstans runt 80 gäster har vi räknat med. En hel del saker är klara, så som kyrka (Nosaby), festlokal, min klänning (är iaf beställd!), tärnor, toastmaster (hoppas jag!) och lite annat smått och gott. En hel del återstår dock att fixa :) Men vi jobbar på och under tiden har vi kul. Tillsammans.

Lär väl bli en massa bröllopstjat här nu framöver så jag ska bespara er detaljerna förtillfället :)

Idag skulle jag och Alicen egentligen varit på ÖF, men ibland tryter orken. Jag har sjukt ont i magen just idag och då finns det liksom inte ork till någonting (mer än att tycka synd om sig själv :S). Ska iaf försöka ta mig till gymmet och springa lite på bandet, vi får se om jag orkar. I em ska jag till sjukhuset på intro inför mitt sommarjobb. Inte länge tills jag börjar jobba nu ju, ska faktiskt bli riktigt spännande att prova på något annat.


Kommentarer
Så här sa: Mia

Är du KNÄPP !!! JAG vill höra bröllops tjat !! Jag vill veta ALLT och inspireras !!!!



TJOHOOOOO äntligen en till som har samma bestyr som mig !!

2009-05-19 @ 17:26:25
URL: http://focim.blogg.se/
Så här sa: Sara

Ja jag vill då rakt höra allt bröllopstjat med! Jag ingår ju numera i bröllopsföljet...hahahah!

2009-05-19 @ 18:32:58
URL: http://sara75.blogg.se/
Så här sa: Mamma

Kul med bröllopstjat, så du får gärna tjata på. Dina val av tärnor är perfekt =) även valet at TM (hihi) lite kul tycker jag ändå att de är. Tack för en trevlig kväll och för den fantastiskt goda maten. ILY jätte mycke =)

2009-05-21 @ 12:01:37
URL: http://pajzon

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0