Avslutning

Idag var det dax för avslutning på babysången. Kan inte säga annat än att det faktiskt känns vemodigt. Babysången har definitivt varit pricen över i:et på min föräldraledighet. Det var där jag fick flera nya mamma-vänner och tillsammans har vi haft många roliga stunder. Både mammor och barn. Vi har träffats massor utöver babysångandet och vi har verkligen trivts tillsammans. Självklart kommer vi fortsätta att träffas även nu (förmodligen redan imorgon på öppnan) men det känns ändå lite vemodigt att just babysången är slut. Blev en festlig avslutning iaf med exotisk planka och annat gott :)

Förövrigt är allt bra med oss. Saknar mina pojkar som snart varit hos sin pappa i en vecka, längtar massor efter dem nu. Igår var jag, mammi och M´s mamma på Ikea. Alicen fick vi lämna hos snälla C och L i Broby! Tack så jättemycket för hjälpen, den uppskattades av både mig och definitivt av Alicen. Hade inte varit kul för henne att hänga med till Ikea. Vi köpte iaf tyg som ska bli till dukar innan bröllopet :) sen kollade jag på lite detaljer till just dukningen, men hittade inget som jag blev särskilt sugen på. Nåja det är lång tid kvar och vi ska nog få ihop det :)

Blir en hel del bröllopstjat här hemma. Förvisso är det kul, men det gäller att hela tiden hålla rätt fokus. Visst är det roligt med förberedelser, planerande och fest men kärleken är själva kärnan i alltihop och ingenting annat är viktigare än det. 

Hoppas ni har en fin dag i solen!

K R A A A A M

Kommentarer
Så här sa: Anonym

Tråk när det tar slut, men det kan ju inte vara i evighet! Fin avslutning ni fick! Kram Marie

2009-05-25 @ 17:25:20
Så här sa: Carro

Bara kul att få hjälpa er med Alicen! Och tack för idag! Vad jag längtar till ER stora dag :) ILY!!

2009-05-25 @ 23:14:42
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Mia

Hörde att ni ska ha rosa ??? Vad ska ni ha för "stuk" ?? Vi har ju rosa-lila-silver och vitt. Kanske något som du kan köpa billigare av mig ??

2009-05-26 @ 16:55:57
URL: http://focim.blogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0