F R E D A G ! !

Idag har vi haft en toppendag med våra fina vänner. Vi träffades i stan i förmiddags och sen blev det fika på Barbacka. Trevligt trevligt :) Men ghaaa vad jag stör mig på alla föräldrar som inte bryr sig om att städa undan efter sina barn i lekrummet. Såg ut som ett smärre bombnedslag och det var t.om mammor som kastade böcker på golvet. Sjukt dålig stil!

Nu är jag nyligen hemkommen från Friskis. varit på intro och sedan träning i gymmet. Kuligt! Snart ska vi beställa lite käk och sen blir det soffmys med min älskade hela kvällen :) I löve!!!

TREVLIG HELG!




Kommentarer
Så här sa: Marie

Härlig bild =)

2009-05-10 @ 10:41:46
Så här sa: Pajzon

ÄR SÅ GLAD FÖR DIN SKULL ;)

2009-05-12 @ 10:16:51
URL: http://pajzon

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0