Febrig Alice

Alicen är sjuk och vi har inte gjort så mycket idag.  Farmor kom på besök en runda och när vi satt och fikade dök även mina föräldrar upp :) Trevligt! Stackars liten har feber och jag skulle tippa på att det är kindtanden som tittade fram häromdagen som spökar. Trots febern så är hon ändå ganska pigg och inte särskilt tagen. Dessvärre missade vi ju första tandläkarbesöket som var inbokat  i förmiddags, men är man sjuk så är man. Ha tror varken det besöket gjort till eller från. Alice vägrar nämligen öppna munnen när man ska borsta hennes tänder och att låta någon okänd titta på dem.. nej tror inte att hon godtagit det :) Men vi får väl boka en ny tid och gå dit och försöka.

Själv  mår jag bara fint och idag har det varit en bra dag. En väldigt bra dag :)


Kram på er



Kommentarer
Så här sa: Carro

Ah tråk med febrig Alice! Hon ville nog inte till tandläkaren ;) Vem vill det?! Men vilken tur att DIN dag varit bra iaf. Ses på lördag! ILY!

2009-05-05 @ 21:40:33
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0