Kitty :(

Blev en mysig runda på stan :) Jag hittade en massa fina sommarkläder till Alicen på HM. Ett par skor till Linus blev det också :) Han har bestämt sedan länge att han vill ha vans och nu hade C på Vincent fixat fram ett par i rätt storlek. Glad kommer Linus bli när han kommer hem från sin pappa :) Kollade efter lite tips och detaljer till bröllopsdukningen också. Jisses vad svårt det är. Vet inte om vi ska ha vita dukar med svarta löpare eller tvärtom. Sen ska det ju till lite detaljer, blommor osv. Imorgon blir det Ikea med mams och svärmor. Kanske kan hitta något kuligt där :)

Kul är INTE Alice förtillfället. Det var nämligen marknad i stan idag och mormor var så snäll och köpte en ballong till Alice. En Hello Kitty! (Alice älskar!!) Så nu har Alice inte sovit en blund under hela dagen. Hon kan inte släppa kattaf-n! Och vet ni hur svårt det är att sova med en heliumballong i sängen?! Alice vet, det går inte! Så nu gnälls och pips det något alldeles förskräckligt. Självklart är lilla kitty-älskaren hur trött som helst. Suck!!



Kommentarer
Så här sa: miian

mohahahahhahahaa jävla KITTY

Lowa hade med gärna haft sin i sängen,men vafan det går ju inte.

Jag tycker den är skitläskig,nu står den här bredvid och glor mig in i ögonen,den rör sig och är allmänt läskig.

Kitty kitty kitty vilket fördärv,så försöker man vara snäll och sen blir det pannkaka ;)



Vad tyckte ni om den STOOORA marknaden ;) ?



Kramkram spännande ska det bli att följa er planering inför den stora dagen!

2009-05-23 @ 22:40:33
URL: http://miian.blogg.se/
Så här sa: Sandra

Alice är ju en riktig Kitty-tjej! Jag förstår att det blev lite jobbigt med nattningen och ballongen men det är ju ändå så sött :-)

De där heliumballongerna håller ju dessutom i evighet....

Vad kul med all bröllopsplanering. Det är roligt att läsa om planer och inköp och fix och trix.

Själv somnade jag i soffan vid halv tio och är pigg som en mört just nu. Sådär kul.



Kramis

2009-05-23 @ 23:58:04
URL: http://loppanbus.webblogg.se/
Så här sa: Sara

Hahahahaha.......bara inte ungen börjar "sua" i sig heliumet bara! Hade varit rätt kul att höra i och för sig!



asg

2009-05-24 @ 09:27:14
URL: http://sara75.blogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0