Livstecken

Jag lever! Jupp och mår väldigt bra dessutom :) La blogga har bara fått stå tillbaka ett tag bara, har varken haft tid eller lust att skriva förtillfället MEN allt är BRA BRA BRA!!!!! :) :) Och nu ska jag uppdatera lite snabbt.

I lördags var vi på namnfest hos finaste Leon. En mycket lyckade fest fixade hans underbara föräldrar  till honom. Ett stort tack till dem och även tack till alla Leons härliga gäster som vi hade det jättetrevligt tillsammans med. Leon fick massor av fina presenter och vi fick massor av gott att äta, dricka och att skratta tillsammans åt :)

I söndags var det dop för lilla Molly. Liiite trött var jag allt, men det gick bra :) Efter dopet följde J, C, E å E med oss hem. Vi grillade gott och hade som vanligt det kanonas tillsammans :)

Igår var jag, älskade M och Alicen först på ett litet äventyr. Senare på kvällen var jag hos min underbara vän J. Massa prat om mycket blev det :) och ja jag tycker såå mycket om min vän!

Nu har jag precis kommit hem från friskis och löparbandet :) Återkommer när jag kan uppdatera lite mer.

På återseende!!

Kommentarer
Så här sa: Anonym

HejMandis! Riktigt trevligt att träffa dig.Får göra slag i saken och ta en fika någon dag.Saknar dig<3.Kram Nenne...

2009-05-13 @ 16:59:49

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0