På stan

Idag tog jag och Alicen en runda på stan. Egentligen skulle vi gått till barbacka, men där var stängt. Fick bli fika i stan istället och det funkar ju det också :) Var inom po.p en runda, men där fanns faktiskt ingenting som jag blev särskilt sugen på, knas för Alicen behöver lite sommarkläder! Hittade ingen annanstans heller, men Alice själv hittade en Kitty-pyjamas på HM. Perfekt, den hade nämligen korta ben och min Liten avskyr att sova varmt :) Lite shorts till grabbsen blev det också inne på JC. Alice somnade i vagnen och vi promenerade hem. Skönt! Innan stan var jag med pappa och systrarna på urnsättning (min farbrors). En väldigt kort men fin ceremoni.

Nu väntar jag på älsklingen och sen blir det friskis, innan det äntligen är freeedagkväll :)



Kommentarer
Så här sa: Carro

Mys o va på stan :) själv är jag sur för nu finns klänningen inte kvar på nätet :( Hoppas ni får en mysig helg! Kram ILY

2009-05-22 @ 15:02:34
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0